۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85328423
T T
۲۳ نفر

برچسب‌ها

تجلیل استاندار کردستان از بانوی رکورددار گینس

۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبر: 85328423
تجلیل استاندار کردستان از بانوی رکورددار گینس

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با حضور در منزل بانوی سنندجی «فاطمه ظاهری» که با طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با دستان بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت رساند، تجلیل کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در دیدار با این بانوی ورزشکار اظهار کرد: ورزشکاران و جوانان کردستان در آوردگاه‌های مختلف جهانی توانسته‌اند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند و برگ زرینی به شایستگی‌های این استان بیافزایند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه این افتخارآفرینی‌ها ادامه یابد افزود: امید است مانند همیشه شاهد درخشیدن جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف ورزشی و علمی باشیم و بارها پرچم کشور عزیزمان در این آوردگاه به اهتزاز درآید.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه این استان، خاستگاه و پایگاه ورزش‌های گوناگون است ادامه داد: جوانان کردستان با وجود همه کاستی ها و مشکلات توانسته اند در رشته های ورزشی و عرصه های ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند و خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه در حمایت از این بانوی توانمند ظرفیت های قانونی به کار گرفته می شود گفت: خانواده‌های ورزشکاران در موفقیت آنان موثر و زمینه ساز این افتخار آفرینی بوده اند که شایسته تجلیل و قدردانی هستند.

فاطمه ظاهری، ۲۴ آبان امسال توانست با شنا کردن مسافت ۱۲ کیلومتری در آب‌های خلیج فارس با حجاب اسلامی و دستان بسته، رکورد جدیدی را در گینس به ثبت برساند.

طبق اظهارات این بانوی سنندجی ۲۰ سال است که شنا می‌کند و در مسابقات داخلی کشور چندین مقام را کسب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha