۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85328308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهریار :انتخابات تحقق وعده‌ها در جهت رضایتمندی مردم است

شهریار- ایرنا -سرپرست فرمانداری شهرستان شهریار گفت: انتخابات اتفاق مهم سال جاری است و تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در جهت رضایتمندی مردم و همچنین تحقق چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت وظیفه ما بعنوان مسئولین خواهد بود.

به گزارش ایرنا ، علیرضا فاتحی نژاد روز چهارشنبه با بیان اینکه شهرستان شهریار بعنوان یکی از قطب‌های اصلی توسعه استان تهران است افزود: این شهرستان با وسعت جغرافیایی بالا، ظرفیت های بسیاری در حوزه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌های فوق‌العاده شهریار را به جایگاه واقعیش رساند.

وی جمعیت شهرستان شهریار را بالغ بر یک میلیون نفر دانست و اظهار داشت: این شهرستان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۱۰۰ شهید، ۱۸۵ آزاده و ۲۵۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده ضمن این که در جریان دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و امنیت، این شهرستان ۳۰ شهید تقدیم راه خدا کرده است.

فرماندار شهریار گفت: با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته در شهریار به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا، این شهرستان از مشکلاتی در حوزه روبنایی و زیربنایی برخوردار است که باید مجدانه و با نیازسنجی در همه حوزه‌ها و برنامه‌ریزی دقیق و مدون و با تعامل همه ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی و با استفاده از ظرفیت همه نخبگان،فرهیختگان و منتقدین شهرستان در رفع آنها کوشید.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه با افتتاح زیرگذر تقاطع فتح باغستان کاهش ترافیک منطقه را شاهد خواهیم بود افزود: شروع عملیات تعریض محور چیتگر دیگر پروژه رفع گره های ترافیکی شهرستان است.

وی از حفر شش چاه برای جبران کمبود آب شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص منابع مورد نیاز و تکمیل خط انتقال الغدیر به شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه، فصل گرم سال آینده را بدون دغدغه سپری کنیم.

سرپرست فرمانداری شهریار با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به این شهرستان گفت: در این سفر ۲۱ پروژه که جزو دغدغه های مهم مردم بود بعنوان مصوبات سفر پیشنهاد دادیم که امیدواریم با تصویب نهایی این پروژه‌ها گامی مهم در توسعه شهرستان برداریم.

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، روز یکشنبه ۲۹ آبان همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح امروز با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح شد.

برگزاری نهمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار

نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان شهریار برگزار گردید به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار و رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان،نوروزی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان،شهرداران و سایر اعضای شورا برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار ویژه شهرستان شهریار به اهمیت ارتقاء سرانه‌های آموزش در سطح شهرستان به ویژه مناطق پرتراکم اشاره و آن را به عنوان اولویت مهم شهرداران و مدیرعامل شرکت عمران اندیشه مورد تاکید قرار داد.

در ادامه؛ فاتحی نژاد رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان استفاده از ظرفیت انجمن خیرین مدرسه ساز و برداشتن موانع و بروکراسی زاید پیش روی خیرین محترم جهت مشارکت دراحداث مجتمع‌های آموزشی را توسط دستگاه‌های ذیربط خواستار و بر اهتمام جدی مسئولین در افزایش سرانه های آموزشی تاکید نمود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha