فیلم| افتتاح ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن و کارخانه خوراک دام در بردسیر

کرمان-ایرنا- استاندار کرمان در جریان سفر یکروزه به شهرستان بردسیر علاوه بر بازدید از چند کارخانه این شهرستان ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن را نیز به همراه چند واحد اقتصادی دیگر افتتاح کرد. 

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار از صبح امروز(چهارشنبه) در جریان سفر یک روزه به شهرستان بردسیر ضمن بازدید از مجتمع فولاد مَشیز و شرکت در نشست خبری در مجتمع گهر زمین، ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان و کارخانه خوراک دام و طیور و آبزیان که از آن به عنوان بزرگ ترین واحد آن در جنوب شرق کشور یاد شده را نیز افتتاح کرد.

افتتاح ۱۷۰ واحد نهضت ملی مسکن در بردسیر

آنطور که مسئولان گزارش دادند سهم شهرستان بردسیر در طرح نهضت ملی مسکن ۸۵۰ واحد بوده که پیشرفت فیزیکی آنها ۶۰ درصد است که مراحل ساخت این پروژه‌ها، توسط بنیاد مسکن درحال انجام است.

افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه خوراک دام و طیور و آبزیان جنوب شرق کشور در بردسیر

یکی دیگر از نتایج سفر استاندار کرمان به بردسیر افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه خوراک دام و طیور و آبزیان جنوب شرق کشور با اشتغالزایی ۴۳ نفر در شهرستان بردسیر بود.
این کارخانه تولیدی صنعتی با نام شرکت فیروزه‌سازان در بخش‌های خوراک آماده پودر به میزان ۱۷ هزار تن، خوراک آماده دام به میزان ۲۵ هزار تن و خوراک آماده طیور به میزان ۱۵ هزار تن در حال فعالیت است.
این کارخانه دارای ۲ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا و پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع مساحت برای ۴۳ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

بازدید از مجتمع فنی مهندسی توسکا مهر نوین، تولید کننده انواع کیسه های پلی پرو پیلن دیگر مکانی بود که استاندار از آن در شهرستان بردسیر بازدید کرد و از نزدیک به صحبت‌های کارگران این کارخانه که در نتیجه تعطیلی این واحد تولیدی پنج ماه بیکار شده بودند گوش داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha