۴۰۰ خدمت حمایتی توسط معاونت علمی به دانش‌بنیان‌ها ارائه می‌شود

تهران- ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: این معاونت ۴۰۰ عنوان خدمت متناسب با ابعاد و اندازه شرکت‌های دانش بنیان به آنها ارائه می دهد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه و در ادامه سفر دو روزه خود به مشهد با بیان اینکه، برنامه معاونت علمی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان نسبت به ابعاد و اندازه این شرکت ها تعریف شده است، افزود: سه نوع شرکت دانش بنیان داریم که شامل شرکت های دانش بنیان نوپا، شرکت‌های دانش‌بنیان نوآور و شرکت‌های دانش‌بنیان فناور هستند.

وی با بیان اینکه، طیف حمایت های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از هریک از این شرکت ها متفاوت است، گفت: شرکت های نوپا عموما کمک های قرض الحسنه بلاعوض از معاونت برای توسعه دریافت می کنند و در لایه بالاتر نیز شرکت های بلوغ یافته عموما از تسهیلات مالی از جمله سرمایه در گردش به منظور توسعه هرچه بیشتر فعالی تهای خود و همچنین پیشبرد بازار بهره مند می شوند.

۴۰۰ خدمت حمایتی توسط معاونت علمی به دانش‌بنیان‌ها ارائه می‌شود

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان درحال حاضر ۴۰۰ عنوان خدمت متناسب با ابعاد و اندازه شرکت‌های دانش بنیان به آنها ارائه می دهد.

وی ادامه داد: اگر شرکت های بلوغ یافته و تقریبا بزرگ حمایت شوند و بتوانند به عنوان بازیگران اصلی وارد زنجیره اقتصاد و ارزش شوند، یک شبکه بزرگ از شرکت های دانش بنیان نوپا را هم به دنبال خود خواهند کشید؛ چراکه اینها با یکدیگر مرتبط هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha