۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85327773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان از مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدمینتون استان از میزبانی مسابقات رنکینگ برترین‌های بدمینتون بانوان کشور در شهر زنجان خبر داد.

غلامرضا باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از چهار تا ۱۰ دی ماه در آکادمی استاد محمود انصاری واقع در اراضی پایین کوه شهر زنجان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این مسابقات سالانه بهترین ها از هر استان بدون محدودیت سنی به رقابت می پردازند.

این مسوول افزود: آیسان شوریده، فاطمه مقدم و نسترن کرمی بهترین های زنجان نیز برای شرکت در این مسابقات معرفی و برحسب جدول انتخاب خواهند شد.

باقری اضافه کرد: اسامی قطعی شرکت کنندگان از سراسر کشور متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه زنجان یکی از پایگاه‌های اصلی بدمینتون در کشور است،‌ گفت: این استان در سال جاری برای چندمین بار از رویدادهای کشوری این رشته ورزشی در بخش مردان و زنان میزبانی کرده است.

باقری با بیان اینکه زنجان پیش از این ۲ دوره میزبان مسابقات بین المللی دهه فجر بود، اظهار داشت: این استان می تواند سومین دوره میزبانی از این رویداد را هم داشته باشد.

رییس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: یکی از برنامه های مهم هیات، تربیت و توانمندسازی استعدادهای برتر بدمینتون استان برای حضور در لیگ های کشوری است و در زمان حاضر چهار بازیکن مطرح استان در لیگ های کشوری و سایر استان ها فعالیت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha