رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر: هدف اصلی این دانشگاه تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی است

بوشهر_ ایرنا_ رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: با استفاده از همه امکانات نرم افزاری و سخت‌افزاری به دنبال تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین هدف این دانشگاه هستیم.

به گزارش ایرنا، " رضا درویشی " روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح بر نقش هم افزایی این دو نهاد در توسعه یک جامعه تاکید کرد و این دو نهاد را در کنار هم دانست.

وی افزود: نهاد مقام معظم رهبری در این سال ها با مسئولیت حجت الاسلام حسینی برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی را در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اجرایی کرد که امروز این اثرگذاری مشهود است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه ها و دغدغه های ما در دانشگاه مسائل فرهنگی است و تعامل بسیار خوب مجموعه نهاد رهبری دانشگاه با بخش های مختلف به ویژه در اجرای برنامه های فرهنگی منحصر به فرد است.

درویشی ادامه داد: وجود نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان نقش بسیار ارزشمندی در پیشبرد برنامه ها به ویژه برنامه های فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه هایی است که مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر آن دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در راستای کمک به رشد مسائل فرهنگی، نهاد مقام رهبری در دانشگاه ها می تواند راهگشا و اثرگذار باشد.

در این آیین از زحمات حجت الاسلام سید علی حسینی تقدیر و حجت الاسلام حسین حاجیانی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر معارفه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha