قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان برای استقبال پرشور از رئیس جمهور

گرگان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی استقبال پرشور مردم گلستان از رییس جمهور تاکید کردند: این استقبال گرم نشانه تعهد و دلبستگی راسخ مردم به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان انقلاب و امام راحل (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی ) است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، در پیام آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی و علی‌محمد زنگانه آمده است: این حضور گسترده در شرقی‌ترین و غربی ترین نقطه استان، در گرگان، گنبدکاووس و مراوه‌تپه مایه ناامیدی دشمنان و موجب قوت قلب دوستداران انقلاب ونظام در سراسر ایران وجهان گردید.

در این پیام آمده است: بدون تردید این سفر نیز همانند سفر اول برکات وثمرات ارزشمندی برای این خطه و مردم عزیز آن بدنبال خواهد داشت.

معاون اجرایی رییس‌جمهور هم اعلام کرد: مجموع اعتبارات دور دوم سفر آیت‌الله رییسی به این گلستان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، پنجشنبه و جمعه به گلستان سفر کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha