۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85327622
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات تنیس روی میز همدان: موفقیت‌های ما در سطح ملی با امکانات همخوانی ندارد

همدان- ایرنا- رئیس هیات تنیس روی میز همدان گفت: قطار موفقیت ورزشکاران ما در سطوح ملی و بین المللی با امکانات موجود همخوانی ندارد و به چالش بزرگ تبدیل شده است.

زهره ابوطالبیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه نبود سالن استاندارد برای مسابقه و تمرین به یک چالش بزرگ برای ما تبدیل شده است و براین اساس نمی‌توانیم میزبانی‌های کشوری داشته باشیم.

وی بیان کرد: خانه پینگ پنگ همدان جنبه تمرینی دارد و برای برگزاری مسابقه مناسب نیست اما در همین هفته اخیر مجبور به انجام مسابقات هوپس و نونهالان منطقه پنج کشور بودیم و خانواده‌های ورزشکاران شرکت کننده به خاطر نبود ظرفیت سکوی تماشاگر و محدود بودن فضا ناراضی بودند.

ابوطالبیان در پاسخ به این سووال که چرا از سایر سالن‌ها برای برگزاری مسابقات استفاده نمی‌کنید، گفت: همه سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی و هیات‌ها واگذار شده و توان اجاره کردن را نداریم.

وی افزود: برای هر سالن به طور میانگین باید بالای ۵۰ میلیون ریال اجاره روزانه پرداخت شود که از توان ما خارج است و به این دلیل نمی‌توانیم میزبانی کشوری بگیریم.

رئیس هیات تنیس روی میز همدان: موفقیت‌های ما در سطح ملی با امکانات همخوانی ندارد

رئیس هیات تنیس روی میز همدان با اشاره به موفقیت بزرگ ورزشکاران هوپس و نونهالان همدان در تصاحب سکوهای قهرمانی منطقه ۶ کشور گفت: این افتخار در بخش دختران و پسران برای نخستین بار به ثمر نشست که نشان از زحمات مربیان سازنده و تلاش ورزشکاران دارد.

طالبیان با بیان اینکه این ظرفیت مطلوب در قهرمان پروری باید با امتیاز میزبانی‌های کشوری تداوم یابد، گفت: با وجود ظرفیت خوب فنی و قهرمانی، متاسفانه از لحاظ زیرساخت با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: به لحاظ مقام آوری جزو هیات‌های ورزش برتر استان هستیم و طبیعی است که انتظار برخورداری از بهترین امکانات را داشته باشیم.

همدان از استان‌های پیشتاز در کسب افتخارات ارزنده در ورزش تنیس روی میز کشور است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha