رییس فدراسیون: برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون به استان‌ها واگذار می‌شود

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون بدمینتون از واگذاری برگزاری مسابقات مختلف بین‌المللی به استان‌های کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا پوریا " روز سه‌شنبه در جمع مسوولان ورزش یزد افزود: برگزاری مسابقات معتبر بین‌المللی در استان‌ها با همکاری مسئولان مناطق مختلف نقش مهمی در توسعه بدمینتون و ایجاد انگیزه بین ورزشکاران دارد .

وی با بیان اینکه برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام دهه فجر امسال در ماه بهمن در یزد برگزار می‌شود ادامه داد: یزد دارای امکانات خوبی است و همکاری مردم مسئولان و پیگیری آنها موجب واگذاری مسابقات به این استان شد.

رییس فدراسیون بدمینتون بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور در رشته بدمینتون وجود دارد که با برنامه‌یزی و همکاری همه بخش‌ها و پیگیری‌هیات‌ها روز به روز به شکوفایی بهتر و بیشتر می‌رسد و همه باید نقش خود را انجام دهند.

همچنین رییس هیات بدمینتون استان یزد گفت: مسابقات بین‌المللی جام دهه فجر با پیگیری مسئولان اجرایی به خصوص استاندار، اداره کل ورزش و جوانان یزد و همراهی خوب فدراسیون در ماه بهمن امسال با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۰ تیم جهان برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون: برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون به استان‌ها واگذار می‌شود

ضرابی زاده افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر در یزد فرصت بسیار خوبی است که در سایه انجام آن شاهد توسعه بیشتر و معرفی یزد به سایر کشورها خواهیم بود و همه شرایط با همکاری بخش‌های مختلف وجود دارد.

سی‌ و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ ماه امسال با حضور ۳۲۰ ورزشکار و مربیان در سالن دانشگاه یزد به میزبانی این شهر جهانی برگزار می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha