سلامت برگزاری انتخابات موجب مشارکت حداکثری مردم می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: سلامت و امنیت در برگزاری انتخابات زمینه افزایش مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز سه‌شنبه در همایش هیات های اجرایی شهرستان ها و بخش های لرستان اظهار کرد: هرچند که متولی برگزاری انتخابات وزارت کشور است اما امری مردمی بوده و زحمت آن برعهده عوامل اجرایی است.

وی گفت: در بررسی عملکرد و احراز صلاحیت ها ، التزام کامل به قانون ، خداباوری و تعهد به مسایل جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است که از دغدغه مندی عوامل اجرایی در این راستا قدردانی می‌کنیم و امیدواریم انتخابات باشکوهی برگزار شود.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته براساس خلوص، تجربه و دانش بوده است افزود: این مهم نشان می‌دهد انتخابات سالم بر اساس منویات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود چراکه ایشان پرچمدار نظام اسلامی هستند و تاکید دارند هیچ مصلحتی بالاتر از قانون نیست.

وی اظهار کرد: براساس قانون، گرایش در انتخابات شخصی است و تنها در لحظه نوشتن رای می‌باشد و قبل و بعد از آن نباید دخیل باشد به همین دلیل عوامل اجرایی نباید گرایش سیاسی خود را در انتخابات دخیل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه مردم سالاری است ادامه داد: چشم دنیا و جهان اسلام به نظام جمهوری اسلامی است و اگر حوثی ها، حماس، حزب‌الله و حشدالشعبی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند با تکیه بر جمهوری اسلامی است.

یاوری اضافه کرد: در یکی از برهه های حساس تاریخ قرار داریم و با مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمنان ناامید می‌شوند، هرچند رضایت مردم و خدمات دولت در میزان مشارکت تاثیرگذار است اما سلامت و امنیت انتخابات مقدمه افزایش مشارکت در انتخابات می‌باشد.

وی ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و افرادی که در پست و مسوولیت خود فداکاری می‌کنند مدافع حرم می‌باشند چراکه ایران حرم است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha