۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85326868
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انهدام باند سارقان مسلح جاده ای و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - انهدام باند سارقان مسلح جاده ای، دستگیری ۴۶ متهم در خرم آباد و توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در الیگودرز سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه است.

به گزارش ایرنا ازپایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی استان روز سه شنبه از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان "پلدختر" خبر داد.

سردار یحیی الهی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان های استان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند شامل هفت سارق و یک مالخر را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی طی یک اقدام ضربتی همزمان به پنج نقطه شامل محل اختفای سارقان و اموال مسروقه ورود کردند که در نهایت هشت نفر اعضای این باند به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه خودرو شامل سه دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان می باشند.

دستگیری ۴۶ متهم در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۴۶ متهم تحت تعقیب و متواری طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان "خرم آباد" دستگیر شدند.

سردار الهی اظهار داشت: طرح دستگیری مجرمان تحت تعقیب و متواری با همکاری ماموران کلانتری ها و پاسگاه های این شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ۴۶ متهم تحت تعقیب در حوزه سرقت، جعل، کلاهبرداری دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان درپایان هدف از اجرای این طرح ها را افزایش ضریب امنیتی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه عنوان و تصریح کرد: برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی و متهمان فراری و تحت تعقیب در دستور کار پلیس قرار داشته و به منظور تداوم امنیت پایدار و رضایتمندی مردم، طرح های مشابه همچنان ادامه خواهد داشت.

توقیف کالای قاچاق در لرستان

سردار الهی همچنین اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مخلان اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو که از استان های جنوبی به پایتخت بارگیری شده بود، ۹۱ هزار و ۹۲۰ عدد انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه از شهروندان خواست، با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

توقیف کامیون حامل پکیج قاچاق درالیگودرز

سردار الهی همچنین اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایست و بازرسی خمه "الیگودرز" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی این خودرو موفق به کشف ۱۳۰ دستگاه پکیج شوفاز قاچاق فاقد مجوز شدند که برابر اعلام نظرکارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه بیش از ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردارالهی با تقدیر از تعامل خوب مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha