۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85326830
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه صنایع دریایی بوشهر سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان است

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: بوشهر میزیان تنها نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی کشور در سال جاری است که این نمایشگاه بدون تردید سرآغازی برای تحقق توسعه دریامحور استان است.

"حسین نامور" روز سه‌شنبه در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به این که امسال بوشهر میزبان نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی است پیش بینی شده شاهد استقبالی باشکوه از نمایشگاه باشیم.

وی بیان کرد: این نمایشگاه ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برپا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور، نخستین نمایشگاه حوزه دریایی محسوب می شود اهتمام و تمرکز ویژه بر آن معطوف شده است.

نامور یادآور شد: نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران در گروه‌های کالایی مربوط با بنادر و کشتیرانی، سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات دریایی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، خدمات دریایی و بندری و صنایع فراساحلی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: استان بوشهر از دیرباز یکی از قطب های شناورهای سازی کشور بوده به نحوی که این استان در اوج تحریم های ظالمانه موفق شد ۲ نفتکش بزرگ اقیانوس‌پیما را ساخته و تحویل کشور ونزوئلا دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: با توجه به چنین ظرفیتی در حوزه شناورسازی استان، برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در سطح ملی فرصتی است تا تولیدکنندگان با جامعه هدف خود ارتباط موثر و لازم را حاصل کنند.

نامور افزود: تاکنون بیش از ۶۰ شرکت حوزه دریا و دریانوردی داوطلب حضور در نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر شدند.

علاقمندان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق وبسایت: Maritimexpo.ir ، شماره های تلفن : ۰۹۰۰۹۲۰۲۶۴۶- ۰۹۰۰۹۴۰۲۶۴۶ و فکس: ۰۲۱۴۵۸۱۲۶۴۶ با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha