۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85326597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار :۲۱۴ کلاس درس در دولت سیزدهم به سرانه های آموزشی ملارد افزوده شده است

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد اعلام کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۲۱۴ کلاس درس به سرانه های آموزشی این شهرستان افزوده شده است.

به گزارش ایرنا ، جابر کریمی فرماندار ملارد روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: به همت اعضای فعال خیرین مدرسه ساز، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و با همراهی مسئولان و خیرین، ۶ مدرسه با ۵۶ کلاس درس در شهرستان در حال احداث است که این مدارس تاپایان سال به سرانه آموزشی اضافه می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ملارد دارای ۸۱ هزار دانش آموز و ۳ هزار ۵۰۰ فرهنگی می باشد، افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۲۱۴ کلاس درس به سرانه های آموزشی شهرستان افزوده شده است.

بهره برداری از ۵۶ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان ملارد

فرماندار ملارد گفت: ۵۶ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می شود.

فرماندار ملارد عنوان داشت: با هدف بهینه‌سازی فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای به منظور افزایش میزان تحرک بدنی دانش‌آموزان، ۶ زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان تحت عنوان طرح شهید سردار سلیمانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و شهرداریهای ملارد و صفادشت احداث شده است.

ملاقات چهره به چهره بخشدار مرکزی ملارد با تعدادی از شهروندان


 در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مشکلات شهروندان، بخشدار مرکزی ملارد با شماری از شهروندان روستاهای بخش مرکزی دیدار و گفت وگو نمود.

روز سه شنبه طبق روال هرهفته برنامه ملاقات عمومی حمید کاظمی بخشدار مرکزی ملارد با شماری از مراجعه کنندگان و شهروندان بخش مرکزی به صورت چهره به چهره و بدون واسطه در محل دفتر بخشدار برگزار گردید.

️از عمده مطالبات شهروندان می توان به ارائه تسهیلات بنیاد برکت، درخواست انشعابات، تسهیلات بانکی، ساخت و ساز اشاره کرد.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران در همسایگی استان البرز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha