تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در برابر شهرداری گرگان شکست خورد

بندرعباس - ایرنا - تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه ۹۶ بر ۵۴  تسلیم شهرداری گرگان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه که شامگاه دوشنبه در سالن فجر بندرعباس با حضور حدود ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد و قضاوت آن را جواد زارع به عنوان سرداور به همراه عباس اسکندری و مهران رضایی به عنوان داور اول و دوم با نظارت منوچهر کاظمی و حضور فریبرز پالار به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشتند.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در آغاز بازی، یاران خود را با ترکیب اولیه پوریا سالاری، پیام کیانی، محمد رضا بهرام زاد، محمد امین درویش نژاد و امید قاری نژاد به میدان فرستاد و در مقابل سید مصطفی هاشمی سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان، مبین شیخی، محمدسینا واحدی، محمد یوسف وند، امیر علی قلی زاده و نورول پل وارد زمین کرد.

کوارتر نخست این بازی با برتری ۲۳ بر ۱۳ تیم شهرداری به پایان رسید، در کوارتر دوم به دنبال اعتراض تماشاگران نسبت به قضاوت داوری از ادامه بازی سرباز زدند اما پس از چند دقیقه دوباره بازی از سرگرفته شد.

در این کوارتر (دوم) تلاش یاران هنگام پور نتیجه نداد و با برتری ۲۱ بر ۱۳ گرگانی ها به پایان رسید تا نیمه نخست با حساب ۴۴ بر ۲۶ به سود شهرداری گرگان به پایان برسد و ۲ تیم خود را برای کوارترهای سوم و چهارم آماده کنند.

در آغاز کوارتر سوم تیم فولاد هرمزگان برای گرفتن یک کوارتر از حریف خود تلاش کرد اما دفاع مستحکم شهرداری اجازه نمی دادند تا یاران هنگام پور به اهداف شان برسند.

این کوارتر با برتری قاطع ۲۵ بر۱۱ گرگانی ها به پایان رسید و تابلو امتیازات مجموع ۶۹ بر ۷۳ را به سود شهرداری نشان داد.

کوارتر چهارم با پیروزی ۲۷ بر ۱۷ شهرداری به پایان رسید و مجموع چهار کوارتر تابلو سالن ۹۶بر ۵۴ به سود گرگان را ثبت کرد.

در این مسابقه «نورول پل» بازیکن تیم شهرداری گرگان با ۳۵ امتیاز و «نوید رضایی فر» دیگر بازیکن این تیم با اثرگذاری ۲۶، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در هفته دهم این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه مهمان صنعت مس کرمان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha