انهدام یک تانک مرکاوا و هامر اشغالگران با راکت‌های ضد زره القسام در شمال غزه + فیلم
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس

تهران – ایرنا – گردان های شهید عزالدین القسام تأکید کرد که یک تانک مرکاوا و یک خودروی هامر نظامیان اشغالگر را در شمال نوار غزه با راکت های ضد زره هدف قرار داده و منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، شاخه نظامی حماس افزود: یک خودروی هامر نظامیان اشغالگر صهیونیست را با شلیک راکت ضد زره کورنیت در شمال شرق بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه هدف قرار داده و منهدم کرده است.

گردان های شهید عزالدین القسام همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگری، یک تانک مرکاوای اشغالگران را در شرق بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، با استفاده از یک راکت تاندوم هدف قرار داده است که بر اثر آن، تانک مذکور به طور کامل منهدم گردید.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از هلاکت چهار نظامی دیگر خود در نبردهای جاری در نوار غزه خبر داد که با هلاکت این چهار نظامی، شمار کشته های اعلام شده ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به ۴۵۸ کشته افزایش یافت که ۱۲۶ نفر از آن ها در درگیری های زمینی کشته شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha