سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل اعلام کرد: پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت منتشر شد و این رویداد با میزبانی این استان در پنجم دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل حسن محمدی ادیب روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این سمینار با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر نهادهای مرتبط از جمله فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت و آب‌های درمانی با حضور میهمانان خارجی و داخلی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل محوریت اصلی نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت است و برگزاری این رویداد می‌تواند به رونق گردشگری سلامت در استان و کشور منجر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل افزود: در این سمینار شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی به ارائه آخرین مطالعات و یافته‌های خود در مورد گردشگری سلامت و آب‌های گرم معدنی خواهند پرداخت و تلاش می‌کنیم با حضور خبرنگاران و تورگردانان بین‌المللی، ظرفیت‌های استان را نیز معرفی کنیم.

سرعین واقع در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل با برخورداری از ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم یکی از پنج منطقه گردشگرپذیر کشور است.

استان اردبیل با جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی و ۱۲ شهرستان در شمال غربق ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha