۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85325451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزادی ۱۲ زندانی غیر عمد یزد در ایام فاطمیه

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85325451
آزادی ۱۲ زندانی غیر عمد یزد در ایام فاطمیه

یزد- ایرنا -مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیات امناء ستاد مردمی دیه یزد از آزادی ۱۲ مددجوی جرائم غیر عمد دیه استان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد، "رضا مقبلی "افزود: رقم بدهی این زندانیان ۲۱۷ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومان، مبلغ ۱۹۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال از این مبلغ تامین شد.

وی اظهار کرد: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۲ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مقبلی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده هشت مددجو مربوط به محکومان مالی ، سه محکوم مربوط به پرداخت مهریه و یک محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.

وی تصریح کرد: ستاد مردمی دیه استان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری برای چهارمین سال متوالی اقدام به برگزاری پویش " یلدای رهایی" نموده که نیکوکاران استان می‌توانند کمک های خود جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به ستاد دیه اهدا نمایند تا چندین زندانی از زندان آزاد و یلدا را در کنار خانواده خود سپری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha