۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85325356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان جنوبی در مدار سوخت‌رسانی هستند

بیرجند - ایرنا - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون ۲۵ درصد جایگاه‌های سوخت استان به چرخه سوخت‌رسانی به صورت دستی بازگشته‌اند.

محمدرضا عابدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز به دلیل اختلال در سیستم‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت این استان از سرویس خارج شده که با بسیج همه امکانات این موضوع درحال برطرف شدن است و گروه‌های نظارت در شرایط اضطراری شرکت به تمام شهرستان‌های استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مردم نیز همکاری لازم را داسته باشند تا بتوانیم طی ساعات آینده مجاری عرضه سوخت را فعال کنیم، بیان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلات در سامانه، سوخت رسانی در ۲۵ درصد جایگاه‌ها به صورت آفلاین انجام می‌شود تا مردم بتوانند از نرخ دوم سوختگیری کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر عرضه بنزین به نرخ آزاد همان ۳۰۰ هزار ریال و نفت گاز هم تنها ۱۰۰ لیتر به صورت اضطراری به نرخ ۶ هزار ریال امکان عرضه آن به مردم در جایگاه‌ها وجود دارد.

عابدانی عنوان کرد: سهمیه سوخت مردم باقی است و پس از اینکه در مجاری عرضه ارتباط سامانه با جایگاه‌ها برقرار شد، کارت سوخت قابل استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با کمک همکاران خود در جایگاه‌های عرضه سوخت و گروه‌های تخصصی حاضر در منطقه، به تدریج سیستم سوخت‌رسانی را به صورت دستی فعال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه فرآورده‌‍‌های نفتی داریم و اینکه مطرح می‌شود که از کار افتادن سیستم‌ها به خاطر افزایش قیمت سوخت است، شایعه‌ است.

اکنون ۹۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha