امام جمعه و استاندار یزد از حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای گمنام قدردانی کردند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار به مناسبت حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در روز یکشنبه در پیامی مشترک قدردانی کردند. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله محمدرضا ناصری و مهران فاطمی آمده است: حضور باشکوه و گسترده مردم شهیدپرور و قدرشناس در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) در مراسم‌های تشییع و تدفین شهدای دوران دفاع مقدس، برگ زرین دیگری را در اثبات اوج ارادت و دلدادگی این مردم فهیم و بصیر به آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای گرانقدر به ثبت رسانید و پیوند ناگسستنی ملت رشید ایران اسلامی را با فرهنگ غنی علوی و فاطمی به بهترین وجه خویش به نمایش در آورد.

این پیام می افزاید: همایش‌های عظیم و فراموش ناشدنی که امروز در جای جای استان دارالعباده یزد در مراسم‌های تشییع و تدفین شهدای خوشنام دوران هشت سال دفاع مقدس، همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی به ثبت رسید نشانه روشنی از پرفروغ بودن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عزم راسخ مردم شریف و غیور ایران اسلامی در ادامه دادن راه این اسطوره‌های ایثار و فداکاری است که دیگر بار، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و دوستداران راه حق و حقیقت و دفاع از مظلومان عالم را امیدوار ساخت.

با قدردانی صمیمانه و خاضعانه از حضور گسترده و حماسی مردم در مراسم‌های استقبال، تشییع و تدفین شهدای خوشنام هشت سال دفاع مقدس، سلامتی و توفیق روز افزون همگان را در استمرار راه نورانی شهدای گرانقدر تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای را از درگاه حضرت دوست مسئلت داریم.

امام جمعه و استاندار یزد از حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای گمنام قدردانی کردند

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آیین تشییع و تدفین پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام، روز یکشنبه از میدام امام حسین (ع) تا پارک کوهستان یزد برگزار شد.

همزمان نیز پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بافق روی دستان مردم شهید پرور این شهر تشییع و با حضور خیل مشتاقان راه شهدا در منطقه تاریخی و گردشگری باقرآباد به خاک سپرده شد.

همچنین در اردکان هم مردم ولایی و شهید پرور، پیکر یک شهید گمنام را باشکوه تشییع و در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهرستان به خاک سپرده شد.

پیکر یک شهید دیگر در بهاباد تشییع و در میدان شهید سلیمانی احمدآباد این شهرستان به خاک سپرده شد، همچنین پیکر پاک یک شهید گمنام دیگر نیز در روستای محمدآباد یزد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

۱۸۰ شهید گمنام تاکنون در استان یزد دفن شده‌اند و این استان دارای چهار هزار شهید دوران دفاع مقدس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha