۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85324664
T T
۱۵ نفر

برچسب‌ها

پایان شرارت سه اوباش مسلح در نور

۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85324664
پایان شرارت سه اوباش مسلح در نور

نوشهر - ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سه شرور مسلح سابقه دار که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان نور و نوشهر متواری شده بودند، خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ کارآگاه احمد امینی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی سه تن از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و با همکاری پلیس اطلاعات استان و شهرستان نوشهر، محل اختفای متهمان که به واسطه تیراندازی و تهدید و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بوده و در مناطق کوهستانی شهرستان نور و نوشهر متواری بودند را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه ۲ قبضه سلاح شکاری از مخفیگاه متهمان کشف شد، گفت: آن‌ها در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان به اینگونه افراد را نخواهد داد.

شهرستان ۱۳۰ هزار نفری نور در غرب مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha