۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85324376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناوه:الگوگیری از سبک زندگی فاطمی بنیان خانواده را مستحکم می‌کند

گناوه – ایرنا – امام جمعه گناوه گفت: الگوگیری از سبک زندگی فاطمی در برهه کنونی بسیار لازم است و می‌تواند موجب استحکام بنیان خانواده‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی " شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حماسه ۹ دی اظهار کرد: سیره و منش سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) نقش بسیار اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی که دامنگیر جامعه شده دارد.

وی افزود: بازار این شهر ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی از جمله مناسبت های مذهبی دارد که باید با همکاری بازاریان از آن استفاده شود

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مردم متدین و مومن این منطقه از گذشته تاکنون ، به نحو شایسته در برپایی مناسبت‌های مذهبی از جمله ایام فاطمیه به صورت خودجوش همکاری و مشارکت داشته‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه ادامه داد: حماسه ۹ دی ۸۸ روز بصیرت و پیوند ولایت و امت، روزی فراموش نشدنی و ماندگار در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه گناوه:الگوگیری از سبک زندگی فاطمی بنیان خانواده را مستحکم می‌کند

وی افزود: در حالی که کشور هشت ماه درگیر حوادث تلخ بود با درایت رهبری و حضور اقیانوسی عظیم مردم، حماسه‌ای جاودان و بی نظیری خلق شد که تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی گفت: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پرشور به میدان آمدند و ضمن اینکه به حفظ و تداوم نظام و انقلاب جواب مثبت و اعتبار دادند، آرزوهای دشمنان و فتنه گران را به ناامیدی تبدیل کردند.

رکنی حسینی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: باید با امیدآفرینی به جامعه زمینه حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات که چشم دنیا به آن دوخته شده، فراهم شود.

امام جمعه گناوه افزود: ساحل این بندر که از نقاط گردشگرپذیر است باید دارای مکانی مناسب برای اقامه نماز شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید نهایت استفاده از آن برده شود.

احمد لیراوی گفت: باتوجه به اهمیت جلسات شورای فرهنگ عمومی باید کمیته‌های تخصصی جهت بررسی و تصمیم در ارتباط با مباحث مطرح شده تشکیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه افزود: در کمیته ساماندهی ساحل، مقرر شد که شهرداری نسبت به رفع اشکالات مکان نمازخانه در ساحل اقدام و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، روحانی آن را تامین کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha