دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر: انتخابات  اولویت گفتمان مدیران قرار گیرد

گناوه – ایرنا – دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: گفتمان مدیران همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات مهم روز یازدهم اسفند امسال قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، "سعید حیدری" شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار انتخابات اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی برای گفتمان انتخابات و تشویق مردم برای حضور حداکثری تلاش کنند.

وی افزود: یکی از تکالیف مسئولان نشست های بصیرتی و تببینی در بین کارمندان خود و سایر اقشار جامعه هدف است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: انتخابات پیشرو، اولین انتخابات در دولت سیزدهم است که با توجه به اقدامات گسترده دولت در بخش های خدمات رسانی به احاد جامعه می تواند منشا یک حماسه بزرگ را برای انقلاب رقم زند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر: انتخابات  اولویت گفتمان مدیران قرار گیرد

وی به اهمیت انتخابات از نگاه و منظر فرامین رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده رهبری، بلندگوهای دشمن فعال شده و آرام نخواهد نشست و درصددند موضوع مشارکت را تحت شعاع خود قرار دهند که لازم است مدیران با اولویت در حوزه انتخابات با برنامه ورود و حرکت کنند تا در یازدهم اسفند حماسه دیگری رقم بخورد.

حیدری گفت: در وزارت کشور تنها براساس قانون به عنوان مجری هستیم اما تکلیف انتخابات برگردن ما نیست و همه ما باید نقش آفرینی کنیم.

وبیر ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: براساس ماده ۱۳ قانون همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی موظف و مکلفند بنا به درخواست استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها، امکانات و تجهیزات و کارکنان خودرا در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی افزود: باتوجه به اهمیت و فرآیند انجام انتخابات ، چنانچه به امکانات و نیروهای انسانی ادارات نیاز باشد، انتظار می رود مدیران دریغ نکنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری بوشهر گفت: بنا به ماده ۷۵ قانون انتخابات که دلالت بر رعایت بی طرفی کامل توسط همه مسئولان در تمامی فرآیندهای انتخاباتی دارد، دولت از هیج نامزد انتخاباتی حمایت نمی کند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: براساس قانون موظف هستیم با رعایت عدالت و مساوات از رای و سلیقه مردم صیانت کنیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر: انتخابات  اولویت گفتمان مدیران قرار گیرد

وی بیان کرد: شما به عنوان مسئول در حوزه تبیین، تشویق و ترغیب و تشویق به مشارکت مردم در انتخابات باید از تمام ظرفیت ها و تریبون ها استفاده کنید اما در حمایت، له یا علیه هر کدام از داوطلبان اقدامی نکنید و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

فرماندار گناوه اظهار کرد: باتوجه به اینکه انتخابات یازدهم اسفند از مهم ترین موضوعات در کشور است ادارات دولتی با امکانات و تجهیزات کامل آماده برگزاری انتخابات هستند.

"محمدتقی صفری" افزود: تشویق و ترغیب کارکنان دستگاه های اجرایی و مردم جهت حضور در انتخابات و بی طرفی از کاندیداها مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: باتوجه به فرصت باقیمانده تا روز ۱۱ اسفند، آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان موضوع انتخابات را در اولویت قرار دهند.

فرماندار گناوه به اقدامات انجام گرفته دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این مدت در حوزه های آبخیزداری، آبزی پروری، راه، بهداشت و درمان، ورزش و توسعه بندر گام های خوبی برداشته شده که نقش بسیار زیادی در ایجاد اشتغال و رونق منطقه دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha