هشدار وزیر کشور به تروریست‌ها؛ پاسخی سخت در انتظارتان است

زاهدان- ایرنا- وزیر کشور گفت: تروریست‌ها بدانند نیروی‌های قوی در فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی و انتظامی حتما تقاص این جنایت را خواهند گرفت.

احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای انتظامی راسک در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جنایت گروهک‌های تروریستی که با حمایت دشمنان قسم خورده ملت ایران انجام شد یک واقعه تلخ بود.

وی ادامه داد: فرزندان ما که هدفشان تامین امنیت و آرامش برای مردم این منطقه بود به دست دشمنان قسم خورده ایران با کمال خباثت مورد حمله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وزیر کشور افزود: خبث طینت این گروهک ها و حامیان آن‌ها برای ما روشن است و ما دست‌های حمایتگر خارجی را پشت سر آن‌ها می‌بینیم.

وی تاکید کرد: تروریست‌ها باید بدانند نیروی‌های قوی در فراجا و سایر نیروهای اطلاعاتی و انتظامی حتما تقاص این جنایت را خواهند گرفت و باید منتظر ضربه برق آسای نیروهای ما باشند.

به گزارش ایرنا، نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است. امروز شنبه در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.

اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha