دبیر ستاد اقامه نماز علوم پزشکی بوشهر: روحانیت دغدغه‌مند ناهنجاری‌های نسل جوان است

بوشهر- ایرنا- دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سیل ناهنجاری‌های اجتماعی متوجه نسل جوان است و روحانیون مستقر در دانشگاه‌ها با دغدغه‌مندی به دنبال کاهش اثرات این ناهنجاری‌ها بر طبقه دانشجویی تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا؛ " حجت‌الاسلام مجتبی احمدی " روز شنبه در نشست ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: انسجام و یکپارچگی موجود در ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کم‌نظیر بوده و این موضوع نشان از همّت والای ائمه جماعات دانشگاه دارد.

وی افزود: رفتار روحانیت در دانشگاه باید موجب هم‌افزایی قشرهای مختلف دانشجویی شود تا بستر لازم برای کسب علم همراه بامعرفت و معنویت ایجاد شود.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ دینی، مقابله با آسیب‌های موجود و پاسداری از ارزش‌های انقلاب از جمله رسالت روحانیون در محیط های دانشگاهی است.

احمدی ادامه داد: نشست‌های علمی ائمه جماعات فرصتی گران‌ بهایی است که در آن کارشناسان به مسائل جدید و مطرح در دانشگاه‌ها پرداخته و با بررسی آسیب‌ها، راهکار در اختیار مسئولین فرهنگی دانشگاه قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: مسئولیت روحانیت در این بازه از تاریخ برای پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی چندین برابر شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: انجام کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی کاری دشوار بوده اما نتیجه شیرین و دل‌نشینی به همراه دارد.

وی تاکید کرد: باید برای آنچه در رابطه با تهدیدات دشمن مطرح است تفکر کنیم و روحانیت باید نبض کار دینی و فرهنگی را در تمام صحنه‌ها بر عهده داشته باشد.

احمدی بیان کرد: امروز سیل ناهنجاری‌های اجتماعی متوجه نسل جوان ماست و باید در صحنه بود و نباید بی‌تفاوت از کنار آن‌ها گذشت.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هدف اصلی روحانیت، حفظ ارزش‌های الهی و معنوی دین، حساسیت نسبت به حال و آینده انقلاب، مراقبت، نظارت و پشتیبان از دست‌آوردهای نظام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha