۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85323767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری زن سارق با ۵۰ فقره سرقت درالبرز

۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85323767
دستگیری زن سارق با ۵۰ فقره سرقت درالبرز

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: زنی که در پوشش مستخدم منازل برای انجام نظافت به خانه شهروندان می‌رفت، پس از دستگیری به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز شنبه اظهار کرد : به دنبال ارجاع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل شهروندان بدون تخریب و بر جای ماندن آثار و مدرکی، رسیدگی به پرونده در دستور کار اکیپی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص شد که یک زن که به جهت نظافت منازل مالباختگان به خانه آنها رفت و آمد می‌کرد، عامل سرقت‌های به وقوع پیوسته است.
هداوند اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر شد.
وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجه اموال مسروقه از مخفیگاه متهم، گفت: این سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت طلاجات و اموال با ارزش از منازل مالباختگان با شیوه یاد شده اعتراف کرد.


شناسایی سارقان ساختمان‌های کلید نخورده در گرمدره

دستگیری زن سارق با ۵۰ فقره سرقت درالبرز


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان ساختمان‌های کلید نخورده در شهر گرمدره کرج با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت پکیج و شیرآلات ساختمان‌های کلید نخورده در منطقه گرمدره شهرستان کرج، تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی از مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی مشخص شد که سارقان در یک گروه ۲ نفره با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید در ساعت‌های پایانی شب وارد این ساختمان‌ها شده و پکیج و شیرآلات این اماکن مسکونی را به سرقت می‌برند.
نادربیگی اضافه کرد: در ادامه پس از شناسایی هویت سارقان، با هماهنگی مقام قضایی این افراد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی گفت : پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی، سارقان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های کلید نخورده در منطقه گرمدره اعتراف کردند.
نادربیگی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده در استان تهران، بیان کرد: با تکمیل پرونده همه متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته در اماکن خالی از سکنه تا حد زیادی می‌تواند از وقوع سرقت‌های مشابه پیشگیری کند.



دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در کرج

دستگیری زن سارق با ۵۰ فقره سرقت درالبرز


فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان داخل خودرو منطقه حصارک بالا در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت باند پنج نفره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه حصارک بالا، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۳۲ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شده و با ردزنی مخفیگاه آن ها در شهر کرج، با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی پنج عضو این باند را در حال اوراق ماشین های سرقتی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیرقابل توجهی وسایل سرقتی کشف شد، بیان کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند، در تحقیقات تکمیلی به ۱۹فقره سرقت اعتراف کردند.
گودرزی با اشاره به سوابق کیفری متعدد متهمان، اظهار کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha