رئیس هیئت کشتی ساری: نگاه درآمدزایی از بلیت فروشی مسابقات نداشتیم

تهران- ایرنا- رئیس هیئت کشتی شهرستان ساری گفت: برای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور، نگاه درآمدزایی نداشتیم چرا که چندان نقشی در تامین هزینه‌های میلیاردی این مسابقات نداشت.

به گزارش ایرنا، سیدذوالفقار شریفی روز شنبه در جمع خبرنگاران درباره میزبانی ساری از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتهابی تیم ملی، اظهار کرد: ساری پس از سال‌ها میزبانی یک رویداد مهم کشتی را بر عهده گرفت و تنها طی یک هفته توانستیم مهیای میزبانی شویم. امیدوارم تلاش‌ شبانه‌روزی همکاران ما برای میزبانی شایسته از تعداد بالای کشتی‌گیران و میهمانان به ثمر نشسته باشد و توانسته باشیم میزبان خوبی برای کشتی ایران باشیم.

وی افزود: زمانی که میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به شهر ساری داده شد، تلاش کردیم تا به بهترین شکل برگزار کنیم. هر چند ممکن است ایراداتی در انجام کار به دلیل تعداد بالای میهمانان و ورزشکاران و محدودیت امکانات وجود داشت اما در مجموع مسابقات به خوبی برگزار شد.

وی درباره دلایل برگزاری این مسابقات در سالن سیدرسول نصیری که گنجایش کافی را نداشت، گفت: متاسفانه یک سالن بسیار زیبای ۶ هزار نفری داریم که جزو بهترین سالن‌های ایران است اما برخی مدیران پیشین که ورزشکار نبودند کم توجهی کردند. قرار بود آب و برق این مجموعه تامین شود تا مسابقات در آنجا برگزار شود اما آماده نشد. به طور قطع مسابقات بعدی در آن سالن برگزار می‌شود و دیگر این مشکلات را نخواهیم داشت. من به تازگی این سمت را قبول کرده‌ام و قطعا برنامه‌های خوبی برای رشد و توسعه کشتی ساری و مازندران خواهیم داشت.

رئیس هیئت کشتی ساری درباره دلایل بلیت فروشی برای این مسابقات، خاطرنشان کرد: اصلا نگاه درآمدزایی نداشتیم چرا که چندان نقشی در تامین هزینه‌های میلیاردی مسابقات نداشت. از آنجا که سالن پیر و قدیمی سیدرسول حسینی گنجایش کافی برای تماشاگران بی‌شمار کشتی مازندران را نداشت پس از همفکری و تاکید مسئولان استانی قرار بر این شد که بلیت فروشی انجام شود تا شاهد هجوم جمعیت به سالن نباشیم و نظم و انضباط و امنیت سالن به خوبی برقرار شود. البته با انتقادات و درخواست‌هایی که پس از بلیت فروشی در روز نخست صورت گرفت، برای دو روز دیگر بلیت فروشی نداشتیم و از نوجوانان و جوانان پولی دریافت نشد.

شریفی در پایان با تشکر از حمایت فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر از کشتی مازندران گفت: دبیر اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در کشتی داشته و حالا کشتی به ورزش پولدارها تبدیل شده و شاهد این هستیم که با اقدامات رئیس فدراسیون کشتی، ورزشکاران این رشته رقم‌های خوبی را از مدال‌آوری در این رشته و مخصوصا حضور در لیگ دریافت می‌کنند. از نظر امکانات نیز فدراسیون قابل قیاس با گذشته نیست و زمانی که به فدراسیون و کمپ تیم‌های ملی می‌رویم از دیدن شرایط آنجا احساس غرور می‌کنیم. دبیر علاوه بر این حمایت‌ها، شرایط استخدام کشتی‌گیران مازندران در ارگان‌های دولتی را مهیا کرد که کار بسیار خوبی بود. او قطعا نگاه ویژه به کشتی مازندران داشته و دارد اما برخی‌ با هدف دشمنی سعی می‌کنند این ارتباط خوب را خراب کنند. به عنوان مثال دبیر به حسن یزدانی طی ماه‌های اخیر پرداخت میلیاردی داشته و حمایت‌های بسیار خوبی را از او انجام داده که نشان دهنده حمایت ویژه او از قهرمانان کشتی مازندران است.

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید والامقام استان مازندران و یادواره برادران شهید عبوری روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

در پایان مازندران با ۱۴۱ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تهران و همدان به ترتیب با ۹۲ و ۸۴ امتیاز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha