کاوه: کمیسیون پزشکی در مورد نفرات غایب باید نظر بدهد/ آغاز اردوی تیم ملی از ۲۷ آذر

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص غیبت تعدادی از مدعیان در پیکارهای قهرمانی کشور گفت: این موضوع در چرخه انتخابی پیش‌بینی شده و کمیسیون پزشکی باید در این خصوص اظهارنظر کند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، گرامیداشت ۱۰ هزار و چهارصد شهید والامقام استان مازندران و یادواره برادران شهید عبوری روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذر در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها مازندران با ۱۴۱ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تهران و همدان به ترتیب با ۹۲ و ۸۴ امتیاز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره مسابقات قهرمانی کشور، عنوان کرد: مسابقات خوبی بود به غیر از اینکه چرخه بود، جوانانی حضور داشتند که خود را نشان دادند و معرفی کردند. باید برنامه‌ریزی خوبی برای این کشتی‌گیران داشته باشیم تا آنها را توسعه و رشد دهیم.

کاوه درباره شروع دور جدید تمرینات تیم ملی از ۲۷ آذر و معرفی نفرات، خاطرنشان کرد: نفرات معرفی خواهند شد و دعوت شدگان تنها از نفرات اول یا دوم نیستند.

وی همچنین درباره معرفی دستیارانش، گفت: انشالله با همان نفرات دعوت شده به اردو، معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص مصدومیت و غیبت تعدادی از مدعیان در قهرمانی کشور نیز توضیح داد: این موضوع دست من نیست و کمیسیون پزشکی باید نظر بدهد و این امر در چرخه انتخابی تعریف شده است. کسانی که آسیب دیدند باید کمیسیون پزشکی تایید و بعد از آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha