۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85323069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: آینده هر کشوری به پژوهشگران آن وابسته است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: پژوهش و تحقیق مساله مهمی است و آینده هر کشوری به پژوهشگران آن کشور بستگی دارد. 

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار کرد: پیشرفت کشورها بر اساس پژوهش ها و دستاوردهای آن ارزیابی می‌شود و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد گسترش مراکز علمی، دانشگاهی و حوزوی در کشور هستیم و امروز در جهان از رتبه‌های ارزشمند علمی برخورداریم.

وی با اشاره به اینکه در منطقه حرف اول را برای گفتن از نظر علمی داریم ادامه داد: در شهرستان جیرفت هم در میان دانش آموزان و طلاب و دانشجویان افراد موفق زیادی وجود دارد و یکی از اساتید دانشگاه جیرفت در میان ٢ درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفته است.
حجت الاسلام تارم با اشاره به سخنان امام راحل در مورد تاثیرات مثبت و منفی دانشگاه و حوزه گفت: نحوه اثرگذاری دانشگاه ها و مراکز علمی و حوزوی به مدیریت آن، به بصیرت و هدایت بستگی دارد که متناسب با آن می تواند منشا پیشرفت یا انحرافات باشد.
وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان جیرفت به تمام بخش‌های شهر و بخش‌های محروم توجه ویژه داشته باشند اضافه کرد: مردم مناطق کلرود و کهوریه از بسیاری خدمات دولتی از جمله نبود گاز گله‌مند هستند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به ایراد خطبه حضرت فاطمه زهرا(س) و حضور ایشان در جامعه بیان کرد: حجاب و عفاف نه تنها مانع حضور زن در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نیست بلکه زن می‌تواند با پوشش کامل و برتر در تمام عرصه‌ها و در پیچیده‌ترین مسائل روز حضور داشته باشد.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: نمی توان حجاب را مانع دانست و به بهانه حفظ حجاب هم نباید از حضور زنان و باندان در عرصه های مختلف ممانعت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha