۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85322801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات سخت‌افزاری انتخابات در شهرستان گناوه رفع شود

گناوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: مشکلات زیرساختی و سخت‌افزاری برگزاری انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی دراین شهرستان، بررسی، پایش و نواقص موجود در اسرع وقت رفع شود.

به گزارش ایرنا، " احمد لیراوی " روز جمعه در جلسه ستاد انتخابات این شهرستان در جمع مسئولان کمیته‌های مربوطه اظهار کرد: این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر و بررسی زیرساخت های لازم در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه با اتخاذ تصمیمات لازم برگزار می‌شود.

وی گفت: ملاک عمل ستاد انتخابات شهرستان برگزاری انتخاباتی پرشور و رعایت اصل بی طرفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه تصریح کرد: تمامی اعضای ستاد انتخابات شهرستان طبق عملکرد و وظایف خود اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و نظارت را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به بهترین نحو مطلوب انجام دهند.

مشکلات سخت‌افزاری انتخابات در شهرستان گناوه رفع شود

وی بیان داشت:برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ظرفیت‌های موجود برابر قانون در شهرستان به نحو مطلوب استفاده شود.

لیراوی گفت: همه مسئولان مربوطه در ستاد موظف به برگزاری انتخابات پرشور و ایجاد زمینه های حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم.

وی افزود: اجرای قانون و صیانت از آرای مردم از وظایف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه موظفیم در تمام تصمیم‌گیری‌ها و فرآیندهای انتخاباتی، آن را ملاک و معیار خود قرار دهیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha