تیم فوتبال نونهالان نوین فولاد یزد مقابل وصال شیراز متوقف شد+فیلم

یزد- ایرنا- تیم فوتبال نونهالان نوین فولاد یزد در دیداری خانگی مقابل تیم وصال شیراز با کسب نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های نوین فولاد یزد و وصال شیراز عصر پنجشنبه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال نونهالان قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور ۲۰۰ نفر از تماشاگران، مسئولان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان یزد به مصاف هم رفتند.

این مسابقه را معین افضلی، اشکان جهان شاهی و امیرسالار خسروی قضاوت کردند، داور چهارم، محمد صالح کهوری بود و همچنین نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال نیز رحمان بالاورد بود.

مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور با حضور ٣٣ تیم در پنج گروه برگزار می‌شود و تیم‌های اول تا سوم گروه‌های پنج گانه به مرحله بعدی این مسابقات صعود می‌کنند و تیم آخر هر گروه به لیگ مناطق نونهالان کشور سقوط خواهد کرد.

در گروه سه مسابقات که تیم نوین فولاد یزد حضور دارد تیم‌های آرمان شیراز، وصال شیراز ، مس کرمان، مس رفسنجان و فولاد هرمزگان رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت پیگیری و تیم‌های اول و دوم صعود می‌کنند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های مختلف کشور در فصل جاری حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha