استاندار چهارمحال و بختیاری: روند اجرای طرح آبرسانی سد بیدکان تسریع شود

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرعت‌بخشی در روند اجرای طرح انتقال آب سد بیدکان برای تامین آب پایدار و سالم به عنوان مهمترین مطالبه مردم ضروری است و در این زمینه اعتبارات لازم پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری بخش لاران شهرستان شهرکرد افزود: به سرانجام رساندن طرح آبرسانی سد بیدکان موجب ایجاد تحول اقتصادی و کشاورزی در این بخش می‌شود و باید تلاش کرد تا مردم روستاها و شهرها شیرینی این طرح را در کمترین زمان حس کنند.

توزیع عادلانه اعتبارات مهمترین رویکرد دولت

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود اعتبارات سفر استانی دولت به صورت عادلانه به همه مناطق استان تخصیص داده شود.

حیدری در خصوص اردوهای جهادی ادامه داد: تلاش شده در قالب اردوی جهادی، مدیران با حضور در مناطق محروم به صورت میدانی مشکلات هر منطقه را بررسی و احصا کنند.

وی تاکید کرد: نهضت بازدید و بررسی مشکلات مناطق محروم استان ادامه پیدا می‌کند تا غبار محرومیت از چهره مناظق چهارمحال و بختیاری زدوده شود.

استقبال مردم چهارمحال و بختیاری؛ افتخاری فراموش نشدنی

حیدری با اشاره به استقبال گرم مردم از رییس دولت سیزدهم گفت: مردم چهارمحال و بختیاری با استقبال پرشور خود از رییس‌جمهور برگ زرین و افتخاری فراموش نشدنی را بر دفتر افتخارات خود افزودند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در آیین استقبال از هیات دولت در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه بیانگر پشتیبانی آنان از دولتمردان و خادمان خود است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود همه فشارها و مشکلات ایجاد شده از سوی دشمن اما مردم در آیین استقبال از رییس دولت سیزدهم سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به وجود برخی محرومیت‌های تاریخی در برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری گفت: امروز استان به واسطه اجرای طرح‌های عمرانی مفید و موثر به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

حیدری یادآور شد: سفر دور دوم رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری نقش مهم و موثری در آزاد سازی اعتبارات دور نخست سفر و همچنین تصویب مصوبه‌های جدید بود که همه این اقدامات تحول، پیشرفت و توسعه استان را به دنبال دارد.

پرهیز مدیران از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای

وی یادآور شد: در این شرایط حساس مدیران انرژی خود را باید صرف مسائل اصلی کنند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بپردازند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این ارتباط مدیران و خادمان ملت برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم باید راه‌های میانبر را برگزینند.

وی با اشاره به بازدید میدانی و مستمر از طرح‌های شهرستان و بخش لاران، گفت: مجتمع دامداری سه شهر سورشجان، هارونی و سودجان در یک زمان‌بندی مشخص احداث شود.

حیدری همچنین با اشاره به نقش گلخانه‌ها در ارتقای بهره‌وری و اشتغال مناسب گفت: گسترش گلخانه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری باید به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، بخش لاران چهارمحال و بختیاری شامل سه شهر سورشجان و سودجان و هارونی و ۱۵ روستا و آبادی شامل فتح‌آباد، آقبلاغ ، خوی ، وانان ، اسدآباد ، مصطفی‌آباد ، کتک ،مرغملک، دولت‌آبادخاکی، کریم آباد ، خلیل آباد، احمدآباد، قلعه سوخته، قلعه خاکی و اوج بُغاز است و جمعیت بخش نزدیک به ۳۳ هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha