دفاع از امامت و ولایت مهمترین سیره عملی حضرت زهرا (س) است

ساوه - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: دفاع از امامت و ولایت مهمترین سیره عملی و نظری حضرت زهرا (س) است.

به گزارش ایرنا، اصغرمظفری روز پنجشنبه در سوگواره شعر فاطمی اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در خلقت، ولادت، ازدواج و در دفاع از حریم ولایت به گونه ای که دفاع از امامت و ولایت توسط این حضرت در طول تاریخ بی نظیر است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) زمان شناس،حامی نبوت و امامت و در گفتار و رفتار، معرفت، تقوا، ایمان، خداشناسی و بصیرت همتایی ندارد و انتظار می رود خواهران در زندگی علی الخصوص در زیست عفیفانه این حضرت را الگوی خود قرار داده و نقش آفرینی کنند.

مظفری با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲ گفت: باید سه راهبرد آگاه سازی، اعتماد سازی و رضایتمندی را در بین مردم اشاعه کرده و نگذاریم دشمن در جامعه مانع حضور مردم شوند و با هوشمندانه عمل کردن در این آزمون هم با حضور حداکثری بی سابقه سرآمد باشیم.

شعرخوانی احمدبابایی از شاعران مطرح کشوری و همچنین شعرخوانی توسط علی اصغر ذاکری، شبیرگودرزی، نادرحسینی و سیدمهدی حسن زاده و اجرای نمایش مذهبی به کارگردانی علی امیری با نوای آقای صادق لشکری از دیگر برنامه های این سوگواره بود.

سوگواره شعرفاطمی در ساوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کانون بسیج هنرمندان،کانون های فرهنگی هنری مساجد،شهرداری و شورای شهر به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و زیست عفیفانه برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha