اختصاص ۶۵ هزار شعبه دریافت رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی

بوشهر-ایرنا- معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۶۵ هزار شعبه دریافت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده که زیرساخت‌های آن نیز فراهم شده است.

"سید محمد تقی شاهچراغی " روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: در ارتباط با شعبه‌های انتخاباتی برابر قانون تا آخر آذرماه این فرصت وجود دارد تا استان‌ها در صورت تغییر یا پیشنهاد آن را در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: برای انتخابات الکترونیکی پیشنهادهای لازم به شورای نگهبان داده شده که برابر نظر آنها عمل خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: از جمله کارهایی که برابر قانون پیش بینی شده تا هم مردم بدانند به چه کسی رای می‌دهند و هم عدالت انتخاباتی رعایت شود توافق‌هایی است که در سطح ملی و بر اساس قانون انجام شده است.

شاهچراغی ادامه داد: در این راستا از صدا و سیما نیز قدردانی می‌شود که به ازا هر حوزه انتخابیه یک شبکه محلی برای ایام انتخابات تدارک دیده تا داوطلبان، احزاب و گروه‌ها برابر قانون از این ظرفیت برای معرفی خود اقدام کنند.

وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری نیز اعلام آمادگی کرده تا از ظرفیت پیام‌‍رسان‌ها و اپراتورهای مختلف داخلی برای فعالیت‌های انتخاب استفاده و از این طریق زمینه برای حضور پرشور مردم فراهم شود.

شاهچراغی عنوان کرد: دولت نیز برابر قانون می تواند از فضاهای عمومی در اختیار سازمان‌ها و نهادها و سامانه‌های تبلیغات محیطی در اختیار نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند.

وی ادامه داد: امید است به واسطه خدمت گذاری که در دولت جاری است برای استحکام درونی، همدلی مردم، رشد و توسعه و پاسخ "نه" به دشمنان شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

شاهچراغی بیان کرد: استان بوشهر در دولت سیزدهم از مسئولانی شایسته و خدمت گذار برخوردار است که در این راستا جا دارد از تلاش‌ و زحمت‌های استاندار، ستاد انتخابات استان، فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولان تشکر کنم.

وی افزود: این آمادگی در استان بوشهر به واسطه کارهای خوب انجام شده از قبل به طور کامل مشهود است تا ۱۱ اسفند مانند همیشه حضور پررنگ مردم را پای صندوق های رای داشته باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha