چهار پژوهشگر کانون پرورش فکری گیلان برگزیده کشوری شدند

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: چهار عضو پژوهشگر کانون پرورش فکری استان برگزیده کشوری شدند.

سید جلیل میرعظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علی رفیع‌زاد، هومان خدابنده و علی اصغر رحمتی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت با ارائه پژوهش با عنوان آتش بال هفتم با راهنمایی‌ معصومه ابراری، مربی‌ فرهنگی این کانون در جمع اعضای پژوهشگر و برگزیده معرفی‌ شدند.

وی بیان کرد: زهرا رمضان‌زاده، عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری رشت از دیگر اعضای پژوهشگر کانون گیلان با راهنمایی فاطمه گُل‌گُلی، مربی‌ مسئول این کانون با ارائه پژوهش با عنوان حفاظت از محیط‌زیست عضو برتر کانون کشور در عرصه پژوهش و جستجوگری را از آنِ خود کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: این چهار عضو کانون پرورش فکری با معرفی برگزیدگان پانزدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان اعضای پژوهشگر برتر این استان معرفی شدند.

میرعظیمی اضافه کرد: پانزدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش کانون از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که برگزیدگان بخش‌های پایان‌نامه، جستار، مقاله، اقدام‌پژوهی و پژوهش اعضا معرفی‌ شدند.

وی، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقاء فعالیت‌های پژوهشی در کانون، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی به‌ ویژه پژوهش‌های کاربردی، معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت ساز و کارهای انگیزشی این فعالیت در کانون و تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های پژوهش محور در بین کودکان و نوجوانان را از اهداف این ویژه‌ برنامه عنوان کرد.

پانزدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش ۲۰ تا ۲۵ آذر به‌ همت اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha