۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85321953
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۸۵۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شد

همدان-ایرنا- مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت بیش از ۸۵۸ میلیارد ریال تسهیلات مسکن، اشتغال و کارگشایی توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت همدان در هشت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، جعفر هاشمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف مدیریت فقر و رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد اشتغال خرد در استان همدان، بیش از ۸۵۸ میلیارد ریال وام قرض الحسنه با اقساط ۳۶ الی ۶۰ ماهه به ۵ هزار و ۴۵۷ خانواده نیازمند جامعه پرداخت شده است.

وی، پرداخت سریع و اخذ ضمانت آسان را از ویژگی‌های دیگر تسهیلات این صندوق برشمرد و ادامه داد: علاوه بر وام‌های کارگشایی این صندوق، وام های اشتغال و خودکفایی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن و دانشجویی پرداخت می کند و تسهیلات این صندوق برای افراد نیازمند است.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان تعدادمشتریان صندوق را ۱۶۹ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: خیران و نیکوکاران استان می توانند با افتتاح حساب یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در گره گشائی از مشکلات نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض الحسنه سهیم باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha