قاسمی: کادرفنی جدید تیم ملی کشتی آزاد پیشنهادی به من نداده است

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلا و نقره المپیک کشتی آزاد گفت که کادر فنی جدید تیم ملی پیشنهادی به او نداده است.

به گزارش ایرنا، کمیل قاسمی در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور(به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی به میزبانی ساری)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات سنگینی بود و بسیاری از کشتی‌گیران در این مسابقات شرکت کردند و رقابت‌ها سطح کیفی خوبی دارد. کشتی‌گیران مازندران هم در روز نخست عملکرد خوبی داشتند و دو فینالیست از مازندران در سه وزن نخست این مسابقات داشتیم. محمدحسین محمدیان در ۹۷ و ابراهیم‌زاده در ۶۵ کیلوگرم راهی فینال شدند.

دارنده مدال طلا و نقره المپیک و نقره جهان، درباره شکست مجتبی گلیج در دور نخست که به دلیل آسیب‌دیدگی رخ داد، اظهار کرد: مجتبی از مچ پا آسیب دیده بود و شرایط حضور در مسابقات را نداشت. متاسفانه شرایط بدی برای پای او بوجود آمده بود تا حدی که حتی نمی‌توانست روی پایش بایستد اما در این مسابقات حاضر شد.

سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی آزاد و مدرس اتحادیه جهانی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر پیشنهاد به او برای حضور در کادر فنی تیم ملی، گفت: از کادر فنی جدید پیشنهادی نداشتم و تمرکزم در حال حاضر برای موفقیت کشتی‌گیران استان مازندران در این مسابقات است. مازندران ملی‌پوشان زیادی دارد و سروسامان دادن به آنها کار سختی است. تمام تمرکزم این است که نفرات در بهترین شرایط باشند و با کسب نتایج خوب به اهدافشان برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کامبوج درباره ادامه فعالیتش در این کشور نیز اضافه کرد: هدف من بیشتر کمک به کشتی این کشور برای حضور در مسابفات بین‌المللی است. از آنجایی که مدرس اتحادیه جهانی هستم با هدف توسعه کشتی با کشورهای آسیا همکاری دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha