۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85321463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داروخانه متخلف در شهربابک پلمب شد

۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85321463
داروخانه متخلف در شهربابک پلمب شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از پلمب داروخانه‌ای که مبادرت به فروش قرص و شربت‌های مخدر به صورت غیرقانونی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، افشین طبخی افزود: طی تحقیقات انجام شده از متهمان یک پرونده، مشخص شد، داروخانه ای در شهرستان شهربابک اقدام به فروش قرص های متادون و B۲ به صورت غیرمجاز می کند.

وی اظهار داشت: اینجانب شخصا و به همراه ضابطان قضایی با لباس شخصی به محل داروخانه متخلف مراجعه کردم که طی بازرسی های به عمل آمده تعداد ۶۵۰ عدد قرص متادون به وزن ۱۱۰ گرم و همچنین ۱۷۴ عدد قرص B۲ به وزن ۱۷ گرم و تعدادی شربت متادون کشف شد.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده قضایی، صاحب این داروخانه نیز دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد، گفت: متهم در بازجویی ها جرم خود را قبول و به فروش غیرمجاز قرص ها و داروها اعتراف کرده است.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد: فروش داروهای مخدر بدون تجویز پزشک جرم محسوب می شود و دستگاه قضایی با توزیع کنندگان این داروها به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه بهداشت برخورد قانونی خواهد کرد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha