معاون وزیر فرهنگ: اخلاص و اثرگذاری ضرورت یک رسانه است

ساری- ایرنا- معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخلاص و اثرگذاری برای یک رسانه نیاز فوری است و باعث ماندگاری آن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرشاد مهدی پور روز چهارشنبه در چهارمین یادواره رسانه کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل بیان داشت: در حوزه رسانه اخلاص و اثرگذاری از جایگاه ممتازی برخوردار است و اگر شهدای ما امروز در جهان ماندگار شدند به خاطر اهتمام به این ۲ اصل بود.

وی با ذکر این مطلب که ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم، ادامه داد: شهدای رسانه کشور همانند شهید باغبانی تا آخرین لحظه در حال انجام وظیفه بودند و در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اخلاص زمینه ماندگاری را فراهم خواهد کرد، بیان داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت به دنبال دیده شدن نبود اما اخلاصش او را جهانی کرد.

مهدی پوراظهار داشت: امروز ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم و حاج قاسم سلیمانی شهید القدس یک الگوی برجسته و ممتاز است.

معاون وزیر فرهنگ: اخلاص و اثرگذاری ضرورت یک رسانه است

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان این مطلب که دشمن از نام و اثرگذاری شهید بیشتر هراس دارد، اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در الگوسازی تفکر این شهدا برای نسل جوان اثرگذار است.

این مقام مسوول تصریح کرد: در زمان فعلی همه باید در نهادینه کردن فرهنگ و تفکر شهدا در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، چهارمین یادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه که مزین به حضور یک شهید گمنام بود امروز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha