۷۹۰ فقره وام قرض‌الحسنه دور نخست سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک ۷۹۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مربوط به درخواست‌های دور نخست سفر رییس‌جمهور به استان را پرداخت کرده است.

به‌گزارش ایرنا، فرزاد قلمکاریان‌نژاد روز چهارشنبه در نشست خبر تاکید کرد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و مبلغ هر فقره بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: همچنین در سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به این بانک‌ تکلیف و به‌طور ۱۰۰ درصد پرداخت شد.

قلمکاریان‌نژاد تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری از ابتدای فعالیت تاکنون ۴۷۰ هزار فقره تسهیلات پرداخت به‌ارزش ۱۲۵ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده که از این تعداد ۵۵ هزار و ۷۰۰ فقره به‌ارزش ۳۶ هزار میلیارد ریال از ابتدای سال‌جاری تاکنون بوده است و پیش‌بینی می‌شود تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی تا پایان سال‌جاری به ۸۰ هزار میلیارد ریال برسد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به‌ارزش سه هزار میلیارد ریال در این استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی برای ۱۹ هزار فقره در چهارمحال و بختیاری از ابتدای فعالیت این بانک تاکنون گفت: از این مبلغ یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی به یک‌هزار و ۸۰۰ متقاضی واجد شرایط در استان پرداخت شد.

قلمکاریان‌نژاد به لزوم حمایت از کالا و خدمات ایرانی اشاره و تاکید کرد: در این راستا ۲ هزار فقره قرارداد بسته و کارت‌کالا برای خرید لوازم‌خانگی، فرش، ارزاق و خدمات پزشکی تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۶ تا ۲۴ ماهه به متقاضیان داده شد.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مسئولیت‌اجتماعی به‌طور بلاعوض و یک‌هزار میلیارد ریال تسهیلات برای پوشش هزینه‌های جامعه هدف بهزیستی ایران اختصاص داده که سهم چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نشده است.

به گزارش ایرنا، دور اول سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ و دور دوم سفر ۲۵ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha