۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱
کد خبر: 85321272
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی ری: دندانپزشک قلابی در شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک دندانپزشک قلابی در این شهر با تلاش ماموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر و یک کلینیک پلمب شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شهرستان ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم و حفظ امنیت و سلامتی مردم افزود: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی و اعلام شکایت مبنی بر فعالیت و تبلیغات یک دندانپزشکی در فضای مجازی که در اثر اقدامات آن مراجعین مبتلا به بیماری‌های عفونی شده‌اند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی ماموران پلیس فتا مشخص شد فردی با اجاره اتاق در یک کلینیک و تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دندانپزشکی کرده که مراجعین پس از مدتی دچار بیماری‌های عفونی شدید می‌شوند که پس از انجام هماهنگی‌های قضایی، دکتر قلابی و مدیر آن مجموعه کلینیک پزشکی و زیبایی دستگیر و آن مجموعه پزشکی حسب دستور مقام قضایی پلمب شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته از محل مورد نظر مشخص شد، این فرد هیچگونه مجوز و مدارک پزشکی ندارد، گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه سالیان قبل ۲ ترم دانشجوی پزشکی بودم ولی ترک تحصیل کرده و حالا به دلیل مشکلات مالی اقدام به این فعالیت غیرمجاز کرده‌ام.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ضمن اعزام متهمان به مراجع قضایی از عموم شهروندان خواست جهت درمان و دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


فرمانده انتظامی ری: دندانپزشک قلابی در شهرری دستگیر شد

اجرای طرح جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در ری

وی همچنین جمع آوری و دستگیری ۳۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۴ کیلو ۹۰۰ گرم انواع مخدر در محدوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طرهانی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها از وجود این دسته از افراد در سطح شهرستان ری است و در این راستا کارکنان انتظامی شهرستان اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در ۲۴ ساعته گذشته کردند.

وی با اشاره به استمرار این طرح‌ها افزود: قطعا جمع‌آوری این قشر، کاهش سرقت را در پی خواهد داشت چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند، پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوان مان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه برای جمع آوری این گونه افراد که باعث بروز ناهنجاری در بخش‌های مختلف جامعه می‌شوند، همه دستگاه‌های مرتبط باید عملکرد موثرتری در این حوزه داشته باشند، گفت: جمع‌آوری و ساماندهی خرده فروشان و معتادان متجاهر باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خُرد می‌شود چرا که هم خانواده این افراد و هم عموم مردم از تبعات ولگردی، تکدی گری و دیگر آسیب‌های این قشر ابراز نارضایتی دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهمترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است از این رو پلیس به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود در امر آموزش اقشار مختلف جامعه نیز اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha