هآرتص: نتانیاهو ائتلاف آمریکا و اسرائیل را به خطر می اندازد

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی هآرتص با ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو» و همچنین ادامه جنگ این رژیم علیه مردم غزه نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ اسراییل را متلاشی می کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می اندازد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی ها مقبولیت نتانیاهو نزد صهیونیست ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش شانس و مقبولیت خود در نظرسنجی ها امیدوار است از خشم اسرائیلی ها برای برطرف شدن نیازهای انتخابی خود استفاده کند.

هآرتص اضافه کرد: اسرائیلی ها از نتانیاهو خسته شده اند، اما او همچنان به قدرت چسبیده است.

این روزنامه اسرائیلی همچنین در بخشی از اخبار خود فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی روز هفتم اکتبر ( ۱۵ مهر ماه همزمان با عملیات طوفان الاقصی) یک منزل را نوار باریکه غزه بمباران کرد که بر اثر آن ۱۳ اسرائیلی کشته شدند.

هآرتص دلیل این اقدام رژیم صهیونیستی را نگرانی از اینکه این اسرائیلی ها از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی اسیر شوند، اعلام کرده است.

پیشتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به اختلاف نظر میان کابینه وی و دولت آمریکا درباره جنگ غزه اعتراف کرد.

شبکه الجزیره دیروز (سه شنبه) گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر با تکرار توهم و رویای دور و دراز نابودی جنبش حماس گفت: ما درباره روز بعد از جنگ در غزه و نابودی حماس با واشنگتن اختلاف داریم.

همچنین جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا دیروز (سه شنبه) اذعان کرد که رژیم اسرائیل به دلیل بمباران بی رویه و گسترده به نوار غزه و کشته شدن هزاران غیرنظامی فلسطینی در حال از دست دادن حمایت جامعه بین المللی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی تاکنون بیش از ۱۸ هزار شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و نزدیک به ۵۰ هزار نفر نیز زخمی شده اند. در عین حال رژیم صیونیستی نیز تلفات زیادی در جنگ غزه داده و مقامات این رژیم در سردرگی شدیدی برای ادامه جنگ با مقاومت یا توقف آن به سر می برند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha