شهدا مظهر اقتدار کشور هستند

بوشهر- ایرنا - فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا با ایثار و از جان گذشتگی مظهر اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "فریبرز خزایی" سه‌شنبه شب در شب شعر و شروه به مناسبت یادواره شهدای شهرستان بوشهر و ایام فاطمیه اظهار کرد: رمز ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی در نکات و ویژگی‌های رفتاری و عملکردی بسیاری است که صداقت، اخلاص در عمل و رضایت خدا در تصمیم جهاد در راه خدا برجسته‌ترین آنها است.

وی بیان کرد: امام راحل در آخرین پیام خود قبل از ارتحال خطاب به جوانان فرموده بود که باید هسته‌های مقاومت را در جهان ایجاد و منتشر کنید و این سخن نشان از اقتدار در فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد که راهبرد نظام و حرکت اعتقادی و دینی مردم ایران را تبیین می‌کند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران افرود: شهدا با روحیه و تفکر بسیجی حرکت مقاومت را ادامه دادند .

شهدا مظهر اقتدار کشور هستند

وی ادامه داد: امروز در منطقه جوانان با راهبرد نظام جمهوری اسلامی و رهبری‌ها و تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبریهسته‌های مقاومتی که امام نوید آنها را داده بود اجرایی و عملی کرده و می‌کنند.

خزایی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و این موضوع مهم در دورترین نقطه جهان نیز در حال شکل‌گیری است .

وی گفت: امروز سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه حضور فیزیکی بین ما ندارد اما روح معنوی آن ابرمرد تاریخ و تلاش‌های مستمر آن اسوه مقاومت در مناطق غرب آسیا تا یمن ادامه دارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: انس و ارتباط با شهدا و بهره‌گیری از راه و روش و سیره شهیدان می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان را بیمه کند و بدون تردید این روحیه مجاهدت و مقاومت در کشور باعث دست یافتن به افق‌های بیشتر خواهد شد.

شروه خوانی گروه فایز دشتی (حمزه قائدی حقیقی، علی ستوده، پولاد اسماعیلی و ماندنی بجلی به نوازندگی نی سید حمید هاشمی)، اجرای نمایش تک نفره قاسم شاکر و شعرخوانی محمدرضا احمدی‌فر از برنامه‌های این شب شعر و شروه بود.

همچنین در این برنامه پیکر یکی از پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در روز چهارشنبه ۱۵ آذر به استان بوشهر وارد شده است با حضور در این برنامه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

استان بوشهر ۲ هزارو ۱۲۰ شهید تقدیم نظام کرده است.

شهدا مظهر اقتدار کشور هستند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha