۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85320476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار دانش آموز ابتدایی ایلام شیر رایگان دریافت می کنند

ایلام - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از اجرای طرح توزیع شیر رایگان در سال تحصیلی جاری در سطح مدارس ابتدایی دولتی این استان خبر داد و گفت: ۵۰ هزار دانش آموز ابتدایی شیر رایگان دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، "علی درویشی" روز سه شنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه تامین و توزیع شیر رایگان با شرکت کالبر، اظهار کرد: این طرح پس از وقفه چند ساله امسال برای دانش آموزان ابتدایی اجرا و شیر رایگان در طول هفته بین آنها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه این طرح شرکت کالبر متعهد شده تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ۵۰ نوبت شیر را بین مدارس ابتدایی دولتی اعم از روستایی، شهری و عشایری توزیع کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ارتقا سطح سلامت جسمی دانش آموزان را مهمترین هدف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: کیفیت و زمان توزیع شیر مورد تاکید این مجموعه است.

۵۰هزار دانش آموز ابتدایی ایلام شیر رایگان دریافت می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: اولین نکته‌ مهم در توزیع شیر مدارس این است که کمیت توزیع شیر رایگان در اولویت نیست و کیفیت شیر و سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و زمانبندی مناسبی برای توزیع شیر رایگان در سطح مدارس ابتدایی استان با همکاری و تعامل با دانش آموزان و اولیای آنان انجام می شود.

قرارداد تامین و توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان ایلام با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده شرکت کالبر در مراسمی منعقد شد.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha