سه پرونده‌ قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رسیدگی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به سه پرونده قاچاق کالا و صدور رای محکومیت مالی در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد.

موسی عباس زاده محمودی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پرونده رسیدگی به حمل کالای قاچاق شامل ۲ هزار و ۶۲۰ قوطی نوشابه، ۲ هزار و ۳۷۰ عدد انررژی زا، ۲ دستگاه کولر گازی به همراه پنل به ارزش یک میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و قاچاق کالا و ارز نیکشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و ضمن دستور ضبط کالاهای کشف شده متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پلیس آگاهی نیکشهر این میزان کالا را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۴ دستگاه دوچرخه در چابهار گفت: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۱۴ دستگاه دوچرخه در سایزهای مختلف به ارزش ۲۹۷ میلیون ریال در شعبه اول بدوی، ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار بررسی شد.

محمودی افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متخلف را به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و پلیس آگاهی کنارک این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی چابهار ارسال کرد.

وی در ادامه به کشف ۲۱۰ کیلو گرم لباس دسته دوم اشاره کرد و گفت: پرونده رسیدگی به حمل کالای قاچاق شامل ۲۱۰ کیلوگرم لباس دسته دوم به ارزش ۴۵۲ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز و ضمن دستور ضبط کالاهای کشف شده متخلف را به پرداخت ۴۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان این میزان کالا را در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در محور نصرت آباد - زاهدان کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha