دشمن با جنگ روایت به دنبال انحراف افکار عمومی است

سنندج- ایرنا- دستیار رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوان گفت: دشمن با ابزار جنگ روایت به دنبال انحراف افکار عمومی است و به عنوان نمونه می خواهد کردستان را استانی غیرمعتقد به معارف اسلامی نشان دهد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری روز سه‌شنبه در اجلاسیه استانی مدیران تشکل های فعال تعلیم و تربیت کردستان در سنندج اظهار کرد: امروز با جنگ روایت ها مواجه هستیم جنگی که در آن دشمنان تلاش می کنند روایت هایی که صحیح نیست را به گونه ای منتشر کنند که باورپذیر باشد.

وی با اشاره به اینکه زنان مهمترین نقش را در رشد و تعالی آینده سازان این مرز و بوم دارند، گفت: ۳۶ هزار دانش آموز، رشد کرده و تربیت یافته زنانی سلحشور و ایثارگر بودند.

دستیار رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوان کشور گفت: در بین زنان کشور زنان کُرد کنشگری بیشتری داشته و دارند به گونه ای که تعداد زنان شهید در کردستان با استان های دیگر قابل مقایسه نیست.

حجت‌الاسلام تقدیری یادآور شد: بدخواهان و دشمنان با روایت های اشتباه و دروغین می خواهند کردستان دغدغه مند معارف اسلام را به گونه ای نشان دهد که اهل عرفان و معارف نیست.

وی با اشاره به اینکه تشکل های تربیتی در بیان روایت ها سعی کنند سختی های کار و فعالیت هایتشان را مطرح کنند، افزود: انجام فعالیت جهادی، میدانی و فرهنگی وقتی در راه خدا باشد نتیجه آن پیروزی و برکت خواهد شد.

حجت الاسلام تقدیری انجام هر کاری را مستلزم عزم و انگیزه خواند و افزود: نشانه آدم بهشتی عزم با حرکت و بابرکت است و کار بنیاد بهشت (بنیاد هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت) در سازمان تبلیغات هم در این راستا است.

دستیار رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نوجوان کشور ادامه داد: برقراری ارتباط و بهره مندی از تجربیات یکدیگر باید در اولویت گروه های تربیتی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه این استان به تعبیر رهبری سرزمین مجاهدت های خاموش است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان این دیار هم در عرصه های مختلف همواره تلاش کردند حضوری تاثیرگذار داشته باشند و اگر زمینه فعالیت بیشتر آنها هم فراهم شود شاهد مشارکت و تکاپوی آنها خواهیم بود.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: اتفاقاتی که در سال گذشته در سطح کشور روی داد ضرورت توجه بیشتر به قشر نوجوان را به مسئولان گوشزد کرد.

وی ادامه داد: با تلاش و برنامه های بنیاد ملی نوجوان، روند تربیتی را که منشا آن خیر و برکت است شاهد خواهیم بود.

معاون راهبران بنیاد ملی نوجوان کشور هم در این مراسم اظهار کرد: هزار و ۳۰۰ نفر از مدیران تشکل های تعلیم و تربیت کشور در بنیاد بهشت عضویت دارند.

جلالی برگزاری دوره‌های توانمندسازی مربیان و هم افزایی فعالان تربیتی در حوزه نوجوان را از خروجی‌های رویداد بهشت خواند و گفت: تشکل ها تلاش می کنند در طول سال به مناسبت های مختلف برنامه های منسجی را برگزار کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha