مدیریت جهادی و وحدت باعث پیشرفت هر چه بیشتر لرستان می شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده پیشین حضرت ابوالفضل لرستان گفت:مدیریت جهادی و وحدت باعث پیشرفت هرچه بیشتر این استان می شود و پاسداری از انقلاب اسلامی اولویت در تمام کارها است.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی کشکولی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: طی سال های گذشته در این استان تلاش شده است همانند امام راحل و مقام معظم رهبری مردم دار و پشتیبان مدیران باشم.

وی با اشاره به ترغیب مدیریت جهادی طی این سال ها در سطح استان افزود: دعوت به وحدت مدیران در لرستان بعنوان یک راهبرد انقلاب اسلامی دنبال شده است و تمام مردم استان از تمام اقشار مورد توجه بوده اند.

وی با اشاره به اینکه طی این سال ها سپاه حضرت ابولفضل (ع) استان با تمام دولت ها در راستای توانمندی مدیران و خدمت به مردم تعامل شده است، ادامه داد: هر صنف و قشری مورد حمایت قرار گرفته و وحدت در استان اولویت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه وحدت موضوعی راهبردی است، افزود: وحدت تاکتیکی نیست و اکنون در شروع گام دوم قرار داریم و نیازمند وحدت هستیم، چراکه هرکس وقتش را صرف حواشی کند به همین نسبت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را به عقب انداخته است.

سردار کشکولی گفت: باید مبشر وحدت باشیم و از دوگانگی و اختلاف در استان جلوگیری و همگان را به وحدت دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی و ارتباط با دستگاه ها و ایجاد فرصت برای شکوفایی مدیریت جهادی تلاش شده است که کارهای استان پیش رود ، عنوان کرد: بالاترین شان و مقام خدمت به مردم است که در سپاه حضرت ابولفضل(ع) به خوبی دنبال شده است.

سردار کشکولی گفت: در برخورد با فریب خوردگان اغتشاشات نگاه نجات دهنده بوده است چراکه آنان فرزندان این سرزمین بودند و باید نجات پیدا می کردند.

وی یادآور شد: اکثریت قریب به اتفاق نیروهای سپاه پاسداران لرستان عالم ، نخبه ، خردورز ، صاحب نظر ، مجاهد و بصیر هستند و تخلفات در حوزه نمایندگی ولی فقیه بسیار کم است.

وی با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی اولویت در تمام کارها است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرستان ظرفیت بی بدیلی است و در هر نقطه ای که اراده شده کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۸۵ معتاد متجاهر با استفاده از ظرفیت سپاه در استان پاک سازی و به خانواده های خود بازگشتند، اظهار داشت: پیشگامی سپاه فکور در میدان و صبور این استان قابل رویت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha