۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۵:۴۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85319467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزارت بهداشت غزه: اشغالگران به بیمارستان‌ها و کادر درمان حمله می‌کنند

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به بیمارستان‌ها و کادر درمان حمله می‌کنند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه در این بیانیه افزوده است: ارتش رژیم اشغالگر از رسیدن آمبولانس‌ها به زخمی‌ها جلوگیری و آنها را رها می‌کند تا از خونریزی کشته شوند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه همچنین اعلام کرد که طی روز دوشنبه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به غزه ۲۰۸ فلسطینی شهید و ۴۱۶ نفر زخمی شدند و شمار زیادی از قربانیان همچنان زیر آور هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در ادامه نسبت به خطر جان صدها هزار آواره به دلیل شیوع بیماری‌های همه گیر و بیماری‌های عفونی در اردوگاه‌ها و پناه‌گاه ها ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی در هفت اکتبر (۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha