۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85319426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ فقره پرونده قتل نفس در خوزستان به صلح و سازش ختم شد

اهواز - ایرنا - رییس مرکز توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: امسال برای اولین بار در استان ۱۷۰ فقره پرونده قتل نفس با صلح و سازش خاتمه یافت که این موضوع امنیت استان را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی روز سه شنبه در آیین افتتاحیه اولین شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: جامعه ورزش و تمام فعالان عرصه ورزش و جوانمردی، همواره مبلغین فرهنگ صلح و سازش هستند.

وی به راه اندازی کمیته صلح و سازش در هیات‌های ورزشی استان تاکید کرد و افزود: این کمیته ها می‌توانند زیر نظر شعبه تخصصی حل اختلاف ورزش استان فعالیت کنند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: دستگاه قضا درصدد توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی و اطلاع رسانی در بعد پیشگیری و رفع اختلافات است.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به اینکه نقش موثر جامعه ورزش در توسعه فرهنگ صلح و سازش ادامه داد: در خوزستان همواره فرهنگ صلح و سازش بر فرهنگ دشمنی و عداوت برتری داشته است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۸ هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان به صلح و سازش خاتمه یافت و تعداد هیات‌های صلح در استان افزایش چند برابری داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی بر بهره گیری از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی در قالب هیات‌های صلح و سازش تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی در این خصوص وجود دارد.

بر اساس این گزارش اولین شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ورزش و جوانان خوزستان امروز سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha