فراخوان جشنواره "بانوی تمدن ساز ایران اسلامی" در لرستان اعلام شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: سومین جشنواره "بانوی تمدن ساز ایران اسلامی" در استان فراخوان شده است و علاقه مندان می توانند تا هشتم دی ماه در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

فریبا ولیپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی در ۱۲گروه و آیین اختتامیه آن مقارن با بزرگداشت هفته زن در استان برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند اسناد و مدارک خود را در سامانه مربوطه بارگذاری کنند.

وی اظهار داشت: براساس بررسی های هیات داوران این جشنواره از هر گروه سه نفر برتر معرفی می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم روز زن و مادر طی سال های گذشته مختص زنان شاغل در ادارت و دستگاه های اجرایی برگزار شده است ادامه داد: جهت پیشگیری از غفلت از بانوان توانمند در استان با برگزاری جشنواره بانوی تمدن ساز ایران اسلامی تلاش شده است پل ارتباطی قوی با عموم بانوان توانمند برقرار شود.

وی اظهار داشت: در این راستا با همکاری دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی سایت بانوی تمدن ساز طراحی و شرایط برای حضور مجموعه بانوان استان با توانمندی های مختلف در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در این جشنواره تمامی گروه ها از جمله استاد دانشگاه، دانش آموز، دانشجو، طلبه، فعال فرهنگی و کنشگر، خانه دار، شاغل، روستایی و عشایر، هنرمند و کار آفرین تعریف و شاخص های مورد نیاز برای این گروه ها مشخص شده است.

فراخوان جشنواره "بانوی تمدن ساز ایران اسلامی" در لرستان اعلام شد

ولیپور با اشاره به اینکه بانوان موفق بسیاری در حوزه های مختلف در سطح استان حضور دارند عنوان کرد: از امروز امکان ثبت نام علاقه مندان در گروه های مربوطه در سایت www.banoyetamadonsaz.ir فراهم شده است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان حامی فرهنگی این جشنواره چگونگی اقدامات فرهنگی و بارگذاری برنامه ها را در این سایت انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: در این جشنواره مراسم تجلیل از مادران و دختران ویژه استان براساس شاخص ها در هفته زن برگزار می شود و در روز برگزاری اختتامیه نیز آیین رونمایی از جلد اول کتاب بانوی تمدن ساز ایران اسلامی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha