عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساوه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: عملیات احداث چمن ورزشگاه شهید چمران این شهرستان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اصلاح زیرسازی است.

حجت فراتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته ۲۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی و اصلاح نواقص استادیوم چمران ساوه مصوب شد که شامل ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان مرکزی و ۱۴۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی است.

وی یادآور شد: تاکنون ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی تخصیص یافته و بقیه اعتبارات نیز برای تامین در حال پیگیری است.

رییس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: هم اکنون عملیات اصلاح چمن این ورزشگاه با استانداردهای روز به منظور برگزاری مسابقات مختلف ملی و میزبانی از دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال با پیشرفت ۳۰ درصد در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی قرار است مجموعه چمن این ورزشگاه برای مسابقات فصل آتی آماده واگذاری باشد افزود: پیشتر و در سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل سکوهای تماشاگران هزینه و به اتمام رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha